Blupp

Jag brukar ofta tänka att jag önskar att jag var yngre, vet egenltigen inte varför men allt var nog lite roligare då. Eller så är det bara för att det är deprimerande att vara 19. Speciellt idag, jag vill på shape. I want i sooooo bad,  seriöst! Men eftersom jag i mitt huvud hade plaenra till Göteborg så mejlade jag inte den vackra fina (om nån som känner henne läser det kan ju de slänga in ett fint ord) Nina Kienast! Listan är full, smackad proppad och detta kan bli mitt livs sista shapis (umeå gråter) det är ju om en vacker själv skulle berätta för Nina att "Hej jag står på listan men jag känner mig krasslig, ooo snälla gud ge den till Fannie den fantastiska"
Annars blir det vadå, corona fannies fötter hoppar skuttar och måste fixa ett slaktarförkläde till köttmarknaden så hon är färsh till efterfesten. Hoppet livet.
Glid
Från ett shapis!


Kommentarer
Postat av: Sofia

När jag googlade Fannie Westermark en gång ploppade den där bilden upp med en kommentar som lät typ såhär:



"Fannie, om du läser detta vill jag bara att du ska veta att du är den snyggaste i hela världen"



Min fråga till dig är:

Har du skrivit den själv? :P

2008-11-27 @ 14:56:50
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0